Wednesday, October 12, 2011

Ada orang bengang dengan Saya


sedih sangat bila ada org benggang dgn aku bile ditegur cara pemakaian...aku tegur bukan benda yg tak baik..walaupun kite muda @ tua...kenalah sentiasa beringat...jangan dah tua baru nak berubah...aku tau aku pun tak sempurna..tp aku cuba berubah & terus berubah demi Allah...

skang aku? tgk cara-cara orang melayu+islam berpakaian dah mcm-mcm fesyen...kadang2 sampai x kenal dah anak melayu islam atau anak bangsa lain...bersinglet...bermini skirt..bersuar pendek..tudung jangan cakap...rambut plak dah berwarna warni..haih..haih..

wahai org2 melayu...dunia dah semakin tenat..berubah le..lagi2 perempuan...kalo belum berkahwin...ibu bapa kita yang menanggung segala dosa yang kita buat...kalo sudah berkahwin...suami kita pulak yang menanggungnye...

tak sayang ke kepada ibu bapa kita?...tak sayang pada suami kita?...

so cukup le setakat ini...berubah le..kalo bukan untuk org lain tp utk diri sendiri

No comments: